tisdag 11 november 2008

Usch, fy och blä.

Va det någon som såg "Erik & Mackan" på 5:an i söndags?

Jag ska ju göra gastroskopi snart och är livrädd för det, har försökt undvika det i ett par år men nu finns det typ ingen annan utväg. Så iaf på Erik & Mackan fick man se när ena fick göra just det. Fy fan säger jag bara, det så riktigt obehagligt ut. Han låg och hulka sig hela tiden. Det enda positiva va att han sa att det inte gjorde ont.

Tack, det värmde iaf. Men resten?
Jag kommer behöva en jäkla massa lugnande innan och en massa bedövning. Jag får ju inte äta eller dricka efter kl 12 på natten innan jag ska dit. Förstå inge kaffe på morgonen, jag kommer inte vara människa när jag kommer dit, dessutom kommer jag ha världens huvudvärk och inte ens smärtstillande får man ta.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar