fredag 28 november 2008

Kaffe & Lussebulle.

Sitter här och äter frukost som består utav kaffe och en lussebulle. :-) Inte den nyttigaste frukosten kanske men god. Nått måste jag ju få i mig.

Vi bakade lussebullar i massor igår, vi passade även på att göra Timi vänliga knäck som uppskattades från alla håll i familjen. :-) Men jag måste säga att jag blev extra glad, stolt och nöjd över lussebullarna för att dom blev så saftiga och goda trots att vi inte kunde ha kesella i pga Timi's allergi. Hittade ett recept som blev perfekt!

Jag börjar kl 14 idag och jag hatar att börja sent. Jag börjar hellre kl 9 och jobbar till stängning än kl 14 till stängning. Det gynnar inte mig ett dugg ändå eftersom ingen i familjen är hemma. Världelöst!

Snart är det dax för min gastroskopi. Usch!
Någon frivillig som vill följa med och hålla handen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar