lördag 22 november 2008

Ja, se det snöar..

Idag blev jag väckt strax innan kl 8 av mina kära barn som puttade på mig och skrek, -Mamma, mamma, mamma!! Det har kommit jätte mycket snö ute och det snöar fortfarande!!
Det va den sovmorgonen det! Tack!

Så jag va uppe innan tuppen idag, klädde på mig massor av kläder och knallade snällt ut på en halv lång promenad med Burre som blev helt lyrisk av all snö som kommit, han blir som ett barn och skuttar runt och leker i sin egna lilla värld. Lyssna på mig existerar inte.

Vi bokade bio igår också, så vi ska åka och se på Madagaskar 2. Tony måste dock jobba, så han gick för ett tag sen.
Barnen är på väg ut för att leka lite i snön så jag får dona i lugnan ro här hemma innan vi beger oss in mot söders höjder.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar