måndag 8 december 2008

Basket

Evelina vill börja på basket, så idag ska hon gå på sin första träning så får vi se om hon tycker det är kul. Hon gick två gånger på fotboll men sen ville hon inge mer. Så vi får se hur många gånger hon går på basket. Det är gratis träning fram till jul och det är ju bra att dom får en möjlighet att testa och se om det är något som dom vill fortsätta med innan man måste betala medlemsavgiften. Man vet ju själv hur man va som barn, ena dagen ville jag gå och dansa bugg (skratta inte!), andra dagen ville jag simma, tredje gången va det drillflickorna. Man testade allt!
Evelina va ju inne på Tennis ett tag också, hon skulle bli tennisproffs sa hon. Så jag sökte efter Tennis klubbar och när jag hittat en i närheten ville hon inte spela tennis nå mer. Vi får helt enkelt se om basket kan vara något för henne, hon är ju inte direkt den där typen som springer omkring. Hon vill hellre sitta still och pyssla.

Näe, nu måste jag gå har brytit min regel om att jag får sitta här till kl nio och dricka morgon kaffet sen måste jag komma igång med mina vardags sysslor. Så jag är lite försenad nu!

2 kommentarer:

  1. Ja du den där buggen kommer jag ihåg, haha.. och drillflickorna! Men det var ju faktiskt rätt kul :)

    Kram Suzanne

    SvaraRadera
  2. Hej

    Är det så att hon prövade på basket med Polisen Basket i Hagsätra?
    Om så var fallet vad tyckte hon?
    /Jocke
    http://blogg.aftonbladet.se/20090/

    SvaraRadera