onsdag 3 december 2008

Nått av det värsta jag varit med om.

Hemma igen. Skulle gått och jobbat efter läkarbesöket men jag kände mig på tok för groggy och yr för att koncentrera mig på jobbet så jag åkte hem istället.

Fy fan vad fruktansvärt det va! På riktigt. Det här med gastroskopi är inget som jag rekommenderar någon att göra i onödan. Det måste varit något av det värsta jag har varit med om. Jag fick gurgla och svälja någon vidrig sörja som va någon form av lokalbedövning sen fick jag en spruta med lugnande, sen körde han igång. Han va så jäkla brutal den där doktorn. När det va klart så fick jag ligga kvar och vila lite tills det lugnande hade släppt lite,kan säga att jag somnade och sov säkert 40 min tills hon kom in och tittade till mig. Va dock yr och groggy som sagt.

Har inte fått i mig någon mat ännu, fick ju inte äta innan jag skulle dit. En kopp kaffe har jag hällt i mig iaf, det va det första jag gjorde när jag kom innanför dörren. Satte på en kanna kaffe!

Kan tillägga att jag tog en vit lur med röda "knutar". :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar