tisdag 2 december 2008

Ont, det gör ont..

Fy, va hos läkaren idag med mina buksmärtor, hon passade även på att ta prov för cellförändringar. Har inte vågat göra det tidigare, trots tidigare kallelser till MVC. Jag har ju min läkare som jag går till och alltid gått till sen jag fick barn. Så om jag inte hört något från henne om två veckor så finns det inga cellförändringar. Håll tummarna! Fick även ta lite blodprov på fall att jag har någon akut inflammation då jag har sjukt ont både i höger och vänster äggstock. Det är bara att vänta och hoppas på att allt där nere står rätt till trots smärtan.

Ska snart till Timi's dagis på utvecklingssamtal. Ska bli kul och höra hur det går för honom på dagis. Jag vet ju att allt går bra men det är kul att höra utvecklingen.
Men innan dagis så tänkte jag åka tillbaka till Högdalen då jag ska hämta ut en ny mobil. Min är ju som sagt d-ö-d. Abstinensen är enorm nu kan jag säga!

Ska jag ta en vit eller en blå?

1 kommentar:

  1. Hoppas allt e bra m dig.. Här är det ok, varit så mkt omkring att d varit mkt att smälta.. kan ta det ngn annan gång. hmm jadu vit blir ju fort smutsig, eller? Blå skulle nog jag tagit..:) Fast den svarta var snygg, lr var det den blåa dom visade?? haha.. färgblind som man är haha.. MÅSTE Ses snart! Pusspuss/rosie

    SvaraRadera