måndag 1 december 2008

Inte återhämtat mig.

Vi va ju på inflyttningsfest hos mamma i lördags. Vi hade jätte trevligt. Jag har dessvärre inte återhämtat mig ännu. Sov inget på hela natten till söndagen och jag skulle ju jobba. Det gick så där kan jag säga. Jag hängde inte riktigt med. Tur va väl att det inte va julkaos med massor av folk. Kan säga att jag somnade innan kl 20 igår kväll.
Kom hem från jobbet, lagade ihop makariner med falukorv, snabbt och enkelt. Sen stupade jag i sängen, la mig i sängen för att se lite på tv men däckade vaknade till av att Tony snällt hade bäddat om mig och jag svettades som en gris. Slängde av mig kläderna och somnade om.

Min mobil är ju sönder och har varit det i flera dagar nu, abstinensen efter en lur börjar smått bli ganska stor nu. Med andra ord så har jag inget alarm att ställa på morgonen. Så Tony fick ringa och väcka mig i morse. Tur att jag vakna! Annars hade jag säkert sovit än. Skulle behöva sova hela dagen i dag också för att återhämta mig helt. Börjar kl 12 idag men är ledig i morgon så jag får väl se om jag lyckas att ta det lugnt då. Men tvivlar på det dock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar