tisdag 16 december 2008

Håller jag på att bli tokig?

Är det så här det är innan blir tokig på riktigt? Smönbrist, då all energi går åt till att försöka lugna ner kroppen från att inte sparka bakut. Dom senaste kvällarna nu när jag precis är på väg att somna så vaknar jag i panik på en gång, hjärtat bultar i 320 och svetten rinner, hela jag skakar. Varför?

Varför får jag inte sova när det är det jag behöver mest. Sömn. Det är så jäkla frustrerande. Jag tror att jag håller på att bli tokig, knäpp och allt det där. Är det så? Eller är det bara mycket nu? Men det är ju inte mer än vanligt dock, tycker jag iaf.

Jag är tröttare än tröttast. Det är tröttsamt att alltid vara så trött.

Nu slutar snart Skägget i brevlådan, så jag och barnen och Burre ska knalla iväg!

1 kommentar:

  1. det där m att känna sig knäpp,EXAKT så känner jag med.. JAg tror vissa ggr att jag håller på att bli galen.. så trist att känna så.. men sen har man över 1000 saker HELA Tiden att göra även då man ska sova :/ pussar rosie

    SvaraRadera