måndag 8 december 2008

Mmm...så att..

Här sitter jag duschad och halvklar. Timi klättrar och tränar på att säg Gorilla, blir mer goooilla. Han lekte att han va en apa förut, eller lekte och lekte, han är mer eller mindre som en apa. Dock inte lika stor som en gorilla men ni förstår.

Iaf vi ska försöka orka oss ut, eller orka och orka, det är väl mest jag som inte orkar. Vädret gör mig inte direkt mer sugen heller. Vi måste handla mat och köpa frimärken. Kom på att jag har varit så där världelös och inte postat inbjudan till Evelinas kalas. Skulle gjort det i fredags men det va sån kö till "posten" på Hemköp i Farsta så jag tänkte att jag skulle göra det när jag hade rast men glömde såklart bort det och i helgen har jag inte rotat runt så mycket i väskan och därmed inte blivit påmind heller. Så jag måste, måste, måste skicka iväg dom idag så dom kommer fram i morgon! Dumma mig!

Måste ta ut Burre på en kiss-runda också. Han får följa med och hämta Eve sen efter att jag och Timi varit i centrum!

Kylen är skinande ren nu och resten av hemmet med för den delen. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar