onsdag 4 februari 2009

Åter till vardagen igen!

Oj, oj, vad skönt det är att vara åter till vardagen igen. Inga sjuka barn, inget instängd mellan fyra väggar utan nu är man fri igen på något sätt. Timi är åter på dagis och jag va åter på jobbet igår. Hade dock delade meningar med att gå dit, jag både ville och ville inte. Men väl där så va det ju skönt att vara tillbaka.

Idag börjar jag kl 11 så därför har jag lite tid över för att skriva här. Meningslöst skit egentligen men va fan det är ju för mig skulle jag skriver och inte för någon annan.

Allt va som vanligt på jobbet iaf, inget nytt som hänt där inte. Lugnt, lugnt och åter lugnt va det igår. Så jäkla trist. Dessutom har vi två praktikanter som vi ska försöka hålla sysselsatta vilket dock kan bli svårt när knappt vi har något att sätta händerna i. Tycker synd om dom som bara går runt och runt och runt. Vet själv hur jäkla trist det är. Man blir så trött.

Näe, gott folk nu måste jag svepa i mig kaffet och börja göra mig iordning.
Bye, bye!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar