onsdag 11 februari 2009

Snart kommer min lilla familj hem..

Jaha, vad tror ni? Tror ni att jag bara har legat och vilat idag? Nej, nej, nej! Jag har tvättat en maskin, plockat lite och dammsugit. Efteråt va jag där i mot helt slut och illamåendet va värre än någonsin. Jag har inte fått i mig mer än ett litet glas hallon smoothie och lite kaffe såklart. Mer mat än så har det inte blivit.

F-n för att må illa! Jag kommer gå och jobba iaf i morgon så får vi se hur det artar sig det här med illamåendet. Det blir nog förhoppningsvis jätte bra det här!

Nu ska jag vänta in min kära familj som bör komma om ca 40 min. Jag sällskapssjuk? Nej, det kan ni inte mena? Buster är inte direkt det bästa sällskapet alla gånger. Jag satt på golvet i v-rummer förut och tittade på gamla kort från när barnen va nyfödda och så. Buster låg troget vid min sida och snarkade medans jag satt och skrattade högt åt hur knubbig Evelina va när hon va bebis. Alla valkar hon hade på låren osv. Riktig knubbsäl!

Man längtar lite tillbaka till dom tiderna när dom va små ibland. Dom är så stora nu, snart tonåringar ju. Evelina blir 9 och Timi blir 6 i år. Förstå vad tiden springer iväg! Helt sjuk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar