torsdag 5 februari 2009

En liten snabbis.

Tittar in en snabbis innan jag ska stressa iväg och hinna med allt som ska hinnas med idag. Har dock bara två tider inbokade att passa idag på min lediga dag. Förutom att jag ska hinna hämta Evelina och Timi också eftersom Tony är på kurs idag och inte är hemma förrän ca 17:30.

Kan säga att jag va måttligt glad igår när jag kom till jobbet och möttes av den överraskningen att jag skulle vara ensam hela dagen. Tack! Vad snällt! Verkligen! Jätte kul! NOOOT!
Hur fan tänker dom? Seriöst! Okej, att det va skit lugnt och att dom måste spara in pengar. Skönhet va 5 pers till kl 14, sen va dom typ 4 pers + perschefen fram till 17 typ då 2 pers till gick. Jag klarade mig iaf och det är ju huvudsaken. Är van vid att stänka själv men att vara själv en hel jäkla dag. Inte schysst!

Måste springa iväg med Eve till skolan nu, Timi lämnas till kl 9 då jag ska åka iväg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar