tisdag 17 februari 2009

Bättre dag idag?

Känner mig lite piggare och gladare idag. Vilket säkert beror på att jag ska iväg och jobba. Jag blir lätt less, deprimerad över att gå hemma. Jag mår inte bra av det och dessutom vara själv. Jag klarar det inte helt enkelt. Måste ha sällskap. Helgerna går an att vara hemma för då har jag ju Tony och barn här. Men vardagarna måste jag gärna vara sysselsatt för att inte säcka ihop helt.

Lustigt det där egentligen att man kan bli så deprimerad över att bara gå hemma och vara ensam. Dock blir det inte många timmar på jobbet idag. Det nya schemat började igår så idag blir det ett sjukt kort pass. 13-16:45. Är det inte löjligt? 3 tim och 45 min. Vad tänkte dom?

Timi ska följa med en kompis hem från dagis idag så ska vi hämta honom vid 19. Han va så peppad i morse. Likså Kevin på dagis som han ska hem till. Han berättade att dom skulle spela ett motorcykelspel.

Mina barn börjar bli så stora! Måste tiden gå så fort?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar