onsdag 18 februari 2009

Jag och mina snabbisar!

Det blir som rubriken tyder en snabbis här.

Ska hoppa in i duschen och göra mig klar snart, va tvungen att få i mig lite kaffe först och till kaffet tänkte jag att jag kunde skynda in hit och slänga iväg ett inlägg.

Har lämnat Eve i skolan och ska när jag är klar lämna Timi på dagis, sen ska jag åka till Rosie och hälsa på, det va ett tag sen vi sågs. Va där senaste på nyårsdagen. Så det är minsann dax nu!

Snacka om en trist dag igår på jobbet, 3 timmar och 45 min kändes som en hel dag tills jag kom på att jag kunde hjälpa Ann-Louise att hänga om på WERA. Sagt och gjort, dock gick det på tok för fort när man va 2 st och dessutom fick hjälp av en praktikant. Men dagen tog slut trots allt.

Näe, nu måste jag hoppa in i duschen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar