tisdag 10 februari 2009

Mor & Dotter-dag!



Nu är vi hemma igen. Eve fick följa med på mötet med Esprit, dom gick igenom lite kort om företaget och hur deras tänk är med exponeringen osv.

Vi passade även på att gå in till optikern och höra hur mycket en synundersökning kostar. Det är ju svin dyrt! 295:- för vad? Kolla lite bokstäver på en tavla och kolla i en konstig maskin och sen sitta med fula brillor där dom sätter in olika styrkor på glas för att de vilken styrka man kan tänkas behöva. Men iaf Synoptik hade ett erbjudande där syndundersökningen va gratis om man köpte bågar eftersom dom nyligen hade flyttat till en nu lokal. Så det är nog taget både för Evelinas och min del. Ska ringa och boka tid till oss båda till helgen.

Uscha, jag mår skit skumt! Lite halvt illa mående och halv yr i huvudet. Lite så där obehaglig känsla. Har ätit och druckit så det kan inte bero på något sånt.

Ska ta ut mina sista semester dagar vecka 9 när Eve har sportlov tänkte jag! Hon kan behöva få lite egen tid med mig! Så vi ska försöka boka in lite roliga aktiviteter.

Näe, ska nog gå och vila lite och hoppas på att jag mår bättre snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar