måndag 9 februari 2009

Huvudvärk i massor.

Jag börjar bli lite smått nojjig över Evelinas klagan på att hon ständigt har huvudvärk. Det går inte en dag utan att hon klagar över huvudvärk. I lördags när jag kom hem från jobbet så låg hon och sov, hon hade gått och lagt sig just pga att hon hade haft så ont i huvudet. Jag vet att det kan ha med synen att göra, det kan ha med orohet att göra, men det finns ju faktiskt andra väldigt allvarliga saker också som det kan bero på vilket jag verkligen hoppas att det inte är.

Men för att utesluta allt så ska hon iaf till läkaren så dom få göra en utredning. Dom kan ju sånt hoppas jag iaf. Har pratat med henne om skolan då det har varit lite strul tidigare där med en annan tjej som varit lite elak mot flera stycken i klassen. Men det har blivit mycket bättre och Evelina är väldigt öppen och berättar alltid när det har hänt något i skolan. Så jag hoppas att det inte är något med det och att hon inte går och är orolig hela tiden för det.

Hon va ju iaf på dansen för första gången i lördags inne i stan. Hon tyckte att det va jätte kul. Hon ville att dagen skulle börja om igen och igen. Så näst, nästa gång ska dom börja sjunga också och då kommer dom få med sig texten hem så dom kan öva hemma också. Hon ser så fram emot det. Min lilla tjej börjar bli så stor!

Annars kan jag säga att helgen för min del har varit riktigt långtråkig. Det har varit så sjukt lugnt på jobbet fast vi har ju trots det lyckats hålla oss sysselsatta och haft kul ändå. Man blir så trött när det är så lugnt och då flippar man lätt över också. Men det är bara kul.

Jag tror inte att jag har så mycket mer att berätta faktiskt..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar