lördag 28 februari 2009

Seg jävla lördag!

Är trött, uttråkad och sur. Vad gör man en dag som denna?

Har varit ute med hela familjen och gått en lång promenad med Buster, jag och Eve har sjungit SingStar och just nu bråkar barnen. Dom gör inget annat än tjafsar nu för tiden. Syskonkärlek?

Suck, stånk och stön. Vilken tråkig jävla dag. Jag känner mig så negativ idag. Ungarna på gården gapar och skriker och jag får stor lust att sticka ut huvudet genom fönstret och be dom hålla käften och gå upp till sina föräldrar istället för att stå där och gorma efter dom. Men jag gör det inte! För mina barn kan ju också stå där en dag och göra samma sak.

Måste nog ha choklad. Får ta mig ner till centrum senare och köpa massa godis. Vi har laddat upp med lite film inför kvällen då det inte fanns så mycket att se på igår kväll. Så om fallet blir detsamma idag så har vi ju alltid en film att se på.

Ska väl tänka ut vad vi ska äta till middag också. Några förslag?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar