måndag 23 februari 2009

Ett gott skratt förlänger livet

F-n vad kul och trevligt vi hade igår. Jag har inte skrattat så här mycket på länge. Tårarna sprutade mest hela kvällen. Det här är något som jag verkligen måste göra oftare. Bara gå ut och äta lite god mat. Sen att det är Buffé gör ju saken bara ännu bättre då kan man sitta länge och bara proppa i sig mat.

Sushi är något som jag inte kommit till att pröva tidigare. Så det va premiär för min del. Tur att jag tyckte om det. Annars hade det blivit lite trist med tanke på att det va just Buffé. Vi beställde in tallrik efter tallrik. Haha! Dom fick springa som aldrig förr. Sen satt vi och smällte maten ett tag innan det var dax att hoppa på efterrätts buffén.

Vad mycket snö det kom igår! Helt galet! När jag skulle gå hem från T-banan så hade dom inte plogat gång vägen så det va ganska buckligt att gå där. Trots att jag inte hade druckit en enda droppe alkohol så kunde man lätt trott det när man såg mig gå hem.

Vi ska snart ge oss ut i pulka backen och leka. Ska bara hälla i mig en kopp kaffe till.



Sabbi, Tina & Rasmieh.

1 kommentar: