söndag 28 februari 2010

Är det bara jag eller tycker fler så?

Eve satt såklart bänkad framför tvn igår klockan 20:00 och framåt för att kolla på melodifestivalen. Det vill säga att vi också får titta på det. Jag kan väl inte påstå att jag är något direkt schlager fan, tycker inte att melodifestivalen är lika kul som förr, det va bättre förr. Men visst är det kul att lyssna på dom olika bidragen ibland, absolut.
Iaf, det  jag ville komma fram till med det här inlägget är att efter att ha lyssnat på Peter Jöbacks låt så måste jag ju säga att han engelska uttal va något av dom sämre! Helt ärligt! Va det bara vi här hemma som reagerade på det? efter man hörde låten andra gången så va det ännu tydligare, man störde sig mer och mer och honom röstar svenska folket vidare direkt tillfinalen. Men så är det alltid..

Nu är det dax för våfflor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar