fredag 12 februari 2010

Fredagar gillar vi!

Som vanligt på fredagar så är det sovmorgon för oss. Barnen börjar kl 9. Så vi får sova ända till kl 8. Dessutom så är det sista dagen på veckan som vi måste passa tider och gå upp när klockan ringer. Härligt!

Dagen började bra, Noah va vaken ett tag nu på morgonen men nu sover han igen. Jag sitter i mitt kök och häller i mig gift (kaffe) i hopp om att bli speedad och springa omkring som en yr höna och hinna fixa allt hemma innan den lilla guldklimpen vaknar. Men tyvärr så funkar det inte. Känner mig lika lam som innan jag böjade hälla mig giftet.

Just det! Jag har inte berättat att Tony ska åka till London med jobbet i April, som belöning för att dom har fått arbetat så hårt nu i vinter. Jag då! Jag vill också bli bjuden på en resa till London och bo på 4 stjärnigt hotell och få fick-pengar och allt sånt. Tänk om Åhléns kunde ringa mig och fråga om jag vill åka med till London och få allt betalt! JA, Tack! Dock kommer det aldrig hända.

Ska koka lite gröt nu och äta frukost!

1 kommentar: