lördag 13 februari 2010

Snö upp till fönstret...

Vi åkte ut till barnens farfar och hans fru Sivan idag och åt lunch och fikade lite där. Burre fick springa av sig lite en den höga snön, lika så barnen. Timi hjälpte farfar att skotta runt huset medan Eve lekte med Burre på baksidan där det va så mycket snö äna upp till lilla fönstret i köket. Såg så kul ut när man såg Burre springa så man såg han uppe vid det lilla fönstret. Dom pulsade på ganska bra där i snön. Gissar att dom kommer att sova gott i natt. Timi blev helt färdig av all skottning att han nästan somnade i bilen. Noah va glad och flög laget runt nästan.

Vi fick jätte fina och fluffiga badlakan och handdukar som Sivan beställt av sin syrra från USA. Vi har fått en omgång tidigare där ifrån och dom är hur sköna som helst, mycket tjockare än våran vi har här.

Min kära barndomsvän kommer troligen förbi om någon timme, hon är uppe på ett snabb besök för att gå på en konstert och åker hem i morgon bitti igen. Så vi får hoppas att hon lyckas få ihop det så hon hinner titta förbi här. Det vore ju kul om vi hann ses!

Jag har funderat lite på om jag ska ta barnen och åka ner till skåne på sportlovet. Vi får se hur jag gör! Det blir ju ett bök med tåg dock eftersom Tony måste jobba så vi kan inte ta bilen ner. Ska tänka vidare på det och kolla tåg biljetter och så.

Nu är Noah mindre glad. Han är super trött men har svårt för att sova, han somnar kortare stunder sen får man vagga honom igen, just nu ligger han här brevid mig i soffan och bökar lite. Ska återgå till honom nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar