fredag 19 februari 2010

Snöyra..

God morgon fredag!

Vilken lugn morgon, det är något eller kanske någon som saknas. Inget bråk, inget tjat om när vi ska gå osv.. Timi är ju hos farfar, han blev så glad när farfar kom igår att han nästan inte hann säga hej då. Dock hann inte Tony eller Eve säga hej då för Farfar kom när Tony va iväg och hämtade Eve från en kompis vid 19 tiden.

Tony blev inringd till jobbet strax innan kl 5. Jag kämpade länge och väl för att somna om just när dom ringde, har sovit dåligt inatt, Noah har sovit bra, han har legat och snarkat och pruttat för fullt brevid mig, precis som en en stor karl. Tony åkte iväg och jag lyckades somna om strax innan Noah tyckte att han skulle vakna.

Har varit ute med Burre i snöyran följde då Eve en bit till skolan också, det är ju så nära. Noah hände i bärselen och somnade så nu ligger han och sover igen så jag ska väl bara hälla i mig kaffet och trycka i mig lite frukost innan jag går i gång med dagens sysslor. Vad dom består av behöver jag nog inte ens gå in på, det går nog att lista ut ändå. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar