söndag 28 februari 2010

En härlig lördag..

Jag hann inte skriva något igår. Vi åt nybakade frukost frallor till frukost och sen flöt dagen bara på. Vi gick till centrum hela familjen och små shoppade lite, alla fick något förutom Noah. Hur det nu kom sig? Timi fick en skinn jacka som han har velat ha länge, den har han på sig hela tiden, han tog bara av sig den när han skulle sova men det första han gjorde när han vaknade var att sätta på sig sin skinn jacka. haha!

Sen kom min mor över på middag och vi åt massa gott och sen gjorde jag en ljuvlig hallon paj till efterrätt. Jag längtar tills jag kan få ta ett glas vin till maten. Framför allt när mamma och Tony pratade om hur mycket godare vinet blev till maten.
 
Näe, nu väntar en hög med tvätt på att få bli tvättade och en lite kille på att få bli badad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar