onsdag 10 februari 2010

Vaknade i panik!

Noah däckade vid 21 ungefär så jag la honom i hans säng där han lugnt sov vidare utan problem. Jag la mig runt 22 va helt färdig. Vaknade upp i panik nån gång efter kl 01 och undrade vart Noah va. Trodde först att Tony lagt sig på honom, när jag såg att han inte låg på honom fick jag för mig att han hade ramlat ner från sängen när jag sen hade kommit underfund med att han faktiskt låg i sin säng va jag tvungen att kolla så att han andades och det gjorde han ju såklart. Pustade ut men kunde inte somna, kunde inte riktigt slappna av. Noah vaknade strax efter mitt fnatt som tur va och då fick han komma till mig och först då kunde jag slappna av och somna om. Sjukt egentligen hur man kan bli innan hjärnan kopplar när man vaknat.

Nu ligger han i sitt babygym och snick-snackar med sina små polare där, dom ser ut att ha riktigt kul och trevligt. Mysigt!

Solen skiner idag, riktigt härligt! Har varit ute på en långis med Burre. Skönt och uppfriskande med långisar i kylan, bara man är rätt klädd så.

Näe, nu ska här börjas med middagen. Idag blir det fiskgratäng, ungarna börjar bli hungriga och för att förhindra hysteriska utbrott när deras sockernivå sjunker så är det nog säkrast att sätta igång nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar