fredag 26 februari 2010

Kaffe, kaffe, kaffe...

Håller på och häller i mig massa kaffe och sen hoppa in i duschen, ska åka när barnen går till skolan så jag följer dom dit och sen fortsätter jag mot t-banan. Noah ville vakna tidigt idag med trots att han inte sover så mycket på dagarna. Han är mer eller mindre vaken hela dagen, han sover några få kortare stunder bara. Ytterligare en fas han är inne i hoppas jag. Barnen vaknade också tidigt trots sovmorgon.
 
Måste försöka fixa min mail i luren, hur gör man det? Har försökt flera gånger men det funkar inte. Varför?
 
Näe, nu måste jag skynda! Har ju inte bara mig själv att tänka på nu för tiden när jag ska iväg. Allt tar sin lilla tid ju. Man har glömt hur det är med små barn, men man kommer fort in i det igen!
 
Ha en bra dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar