torsdag 18 februari 2010

God morgon, eller man kanske säger god förmiddag så här dax..?

Sitter här och undrar vad dagen har att erbjuda. Har inget planerat mer än att hämta en bok på bibblan till en vän som har ringt runt till flera bibliotek efter just en särskilld bok och hittade den här i Farsta. Men det gör jag inte förrän  jag ska gå och handla och hämta Timi i skolan. Eve ska hem till en kompis direkt när dom har slutat.

Jag har haft huvudvärk i flera dagar nu, ska boka tid till optikern och kolla upp min syn igen, vet ju att jag bör ha glasögon men dom senaste jag köpte gav mig migrän pga att dom spände både här och där. Va och fixade dom säkert 10 ggr men varje gång tröck det på ett nytt ställe och då började det hela med att dom åkte ner så han spände till dom lite och efter det va det kört.

Noah ligger i sin säng och myser, han snick snackar med nallarna i sängen. Jätte mysigt att lyssna på honom, han är trött och bör sova men han tycker visst att det är roligare att ligga och snacka skit med alla i sängen istället. Goseponken där.

Ikväll åker Timi till farfar, dom hämtar honom vid 20 tiden. Timi är helt över lycklig, han älskar att åka ut till farfar själv. Så han ska packa sin väska när han kommer hem idag sa han igår kväll när han hade lagt sig.

Näe, nu ska här sorteras och vikas tvätt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar