tisdag 9 februari 2010

Stress-dag..

Dagen började med att mitt alarm på mobilen inte ringde, så det va bara tur att jag vaknade till starx efter 7 och kollade vad klockan va. Hoppade upp och väckte barnen, sprang ut med Burre och pussade hej då till barnen. Drack kaffe och började göra mig i ordning, hade först planerat att jag skulle gått utpå en långis med Burre när barnen skulle gå till skolan och sen lämnat upp honom innan vi skulle till BVC men jag hann ju inte duscha och göra mig i ordning innan barnen gick. Så jag tog det lite lugnt och sen gjorde jag mig i ordning och gick iväg till BVC, väl på plats så klär vi av oss ytterkläderna och jag börjar lägga ner Noahs grejer i väskan och tar upp BVC-boken och lägger den på bordet - då ser jag att vi är en timme tidiga! Suck! Så vi smyger ut och klär på oss och går en promenad för att sen komma tillbaka en halv timme senare. Haha!
Snacka om förvirrad!

Igår bakade jag och Eve havreflarn varpå jag lyckas bränna mer än hälften av plåtarna, jag lyckades även bränna mina varma mackor som jaqg gjorde på kvällen. Tony rekommenderade mig att hålla mig så långt borta från ugnen som jag bara kunde igår efter det. Min dag igår va inte heller en av dom bästa. Allt jag fokuserade mig på va att försöka få Noah att sova, han kunde inte somna på hela dagen igår trots att han va så himlöa trött. Jag brukar inte vara den som är ofokuserad, framför allt inte när det gäller mat och bakning. Jag misslyckas aldrig! Men nån gång måste vara den första.

Nu ska jag återgå till middagen här hemma, det blir kebabgryta med ris.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar