onsdag 3 februari 2010

Snart så...

Snart så är snöstormen här. Det har börjat blåse lite ute, granen vajar utanför mitt fönster. Vi kommer nog hålla oss inne så mycket det bara går idag. Dock måste ju Burre ut några gånger under dagen. Men om min kära vän Bonnie kommer förbi så slipper jag dra med mig Noah ut.

En annan grej som är kul är att min nya dator kommer vilken dag som helst! Slipper den här klumpen, den åker in i Eves rum. Kom också att tänka på att det blir första gången som jag får en helt ny dator, bara min. Inget arvegods här inte. Det är verkligen på tiden att vi skaffar oss en bärbar som slipper ta upp en jäkla massa onödig plats. Barnen är glada över att få ta över den här men vi fortsätter med timern, 30 min var per dag får dom sitta framför datorn.

Nu är tvättmaskinen färdig hör jag, måste tömma, hänga och fylla på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar