onsdag 24 februari 2010

Vad är det nu för fel?

Det är något knas på Blogger.com så jag kan inte skriva nya inlägg, så jag får maila in ett istället. Nu får vi bara hoppas på att det funkar!
 
Ja, nu har Eve blivit ett huvud längre, hon fick nämligen en egen hem nyckel igår. Hon va helt överlycklig, hon fick välja motiv på nyckeln själv, sen började problemet med att hitta ett nyckel-band som föll damen i smaken. Det va inte det lättaste kan jag berätta. Vi gick igenom varenda butik i hela centrum utan något större resultat. Men tillslut hittade vi ett på en "off" butik utanför som tur va, det va sista hoppet.
 
Min lilla tös blir mer och mer självständig, vilket känns väldigt jobbigt. Vi är inte lika roliga längre, det är roligare att leka med kompisar varje dag, man hinner knappt se henne. Igår va en kompisfri dag här hemma iaf, sa att vi behövde lite lugn och ro framför allt för Noahs skull. Timi hade skridskoåkning med skolan igår och eftersom Eve slutar 12 på tisdagar så fick vi lite egen tid hon och jag. Som vi dock spenderade i centrum på jakt efter ett nyckelband men ändå, all tid är guld värd med barnen! Sen när vi va klara i centrum hämtade vi Timi och gick hem och testade Ballerina Kladdkaka som faktiskt va godare att doppa i mjölk. haha!
 
Gissa vem om sitter bakom min stol och piper? Om inte Burre -Kåt! Blir så trött! Måste hitta en lättfotad hona som han kan få ha lite kul med, frågan är bara hur? Finns det kontakt annonser för hundar? Isf var? Sätter gärna in en åt Burre isf.
 
Näe, nu ska jag göra nytta. Nyttan gör sig ju inte själv, tyvärr!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar