torsdag 11 november 2010

27 vs 14

Då har vi varit ute på promenad med Buster och fått oss lite välbehövligt luft, dock inte så ren. Jag hade inte hunnit drick mitt morgon kaffe i morse när barnen va redo att bege sig till skolan så jag valde att inte riskera världens huvudvärk och stannad då hemma. Dom gick och jag börja pimpla kaffe. Nu har vi hunnit med promenaden, frukosten och Noah har däckat. Burre fläker ut sig på hallmattan och jag sitter här och suckar i min ensamhet.

Bör plocka, diska och dona lite men ska bara… Som Alfons säger.

Har en hel lista som jag felanmält till husvärden så hon ska komma förbi efter lunch och bocka fel efter fel. Känner mig som en gammal kärring. Fan! Börjar ju verkligen komma upp i åren nu. ;-) Haha, nej skämt å sido. Man är inte äldre än vad man gör sig. Jag har ju dessutom turen att se ut som en fjortis, eller turen och turen vet jag inte men jag ser iaf yngre ut och det kan vara en fördel.

Nej, nu ska jag passa på att göra lite nytta innan terroristen vaknar och tar död på mitt plock och städ.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar