tisdag 9 november 2010

Snökaos..

Jo, då det blev verkligen snöstorm. Trodde att dagen skulle bestå av regn när vi va ute på morgon promenaden. Det regnade mer och mer och blåste lika så. Så jag tänkte att HA! Där hade dom fel igen.. Men icke, värre blev det och regnet har nu övergått till snö, vindarna blåser hårt utanför mina fönster.

Jag vill inte gå ut men jag måste, man måste tydligen göra det när man har hund. Stackarn har inte lärt sig att gå på toa som oss andra. Vilket hade varit bra i såna här lägen. Visst?

Handla bör jag också göra, det är inget måste men det börs göra idag om middagen ska bli som planerat. Paj. Svika min familj på dess planer är inget jag vill göra. Vi löser det här – det gör vi.

Nu! Åter till tvätten och valsen med dammsugaren!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar