fredag 19 november 2010

Hoppas, hoppas, hoppas…

Nu sitter jag här och hoppas på att Familje Bostäder ska gå med på min plan om att skippa underskåpet så jag kan ställa in en diskmaskin istället och sen ha skafferiet och överskåpet över. Det borde ju gå. Klart det gör. Nu måste jag bara övertala dom om det också. Jag menar självklart kan jag lämna maskinen om vi någon gång skulle flytta här ifrån om det skulle vara ett problem.

En stor familj behöver en stor diskhjälp också. Jag är sår förbannat less på att diska typ 4 ggr per dag. Förstå va mycket tid jag skulle få över om jag bara slapp stå och diska disken för hand.

Tänk va bortskämda man är nuförtiden, tänk förr när du fick både diska & tvätta förhand. I och för sig så hade kvinnorna mer tid då.

Nå ja..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar