torsdag 11 november 2010

Jag orkar inte..

För några dagar sedan upptäckte jag att det uppstått rejält med kondens i skåpet ovanför skafferiet, upptäckte också lite mögel i skåpet under när jag skulle ställa in bamse kastrullen. Kollade i det övre skåpet igen och det kryllar av mögel. Dom ska komma och kika på det idag och nu när jag stod och plocka ut allt från skåpen så tänkte jag att jag skulle kolla igenom skafferiet också och mycket riktigt, det är mögel hela vägen ner även i skafferiet.

Skit också! Fort har det gått också på bara några dagar typ. Kommer dom behöva riva ut hela köket nu? Vet att fukten spritt sig till skåpet bredvid också då torrvaror blivit fuktiga även där.

Det slog mig också - Är det farligt för barnen och oss andra att andas in detta varje dag?

Skit också!

1 kommentar:

  1. vi hade mögel mkt då jag var lite därav fick jag min förkylningsastma... Och sen om man ÄR allergisk är det inte alls bra. Mamma fick ju byta jobb pga hon fick hud utslag etc och sen var det svart mögel där hon jobbade som dom sa kan sätta sig i lungorna.. Så det är INTE alls bra.. Kram Rosie

    SvaraRadera