torsdag 25 november 2010

Julklappsbyte..

Va upp på jobbet igår kväll på en lite mindre och lättare julmiddag med julklappsbytte. Vi skulle köpa något för 50 kr. Jag köpte en svart glasskål med lock som jag fyllde med lite godis och hemma gjord knäck. :-)

Vet ni vad jag fick? Det va precis som om den som delade ut klapparna visste vad det va och att det skulle passa mig perfekt. Fick ett par söta ugnsvantar av silikon formade som ett ko huvud typ. Knall gula dock men söta.

Maten behöver vi inte gå in på. Den va inge god så mycket kan jag säga. Tur va väl att jag åt hemma innan jag gick.

Jag och Noah ska bege oss till Liljeholmen idag och hälsa på en vän på hennes jobb och kanske shoppa lite. Ska eventuellt träffa Bonnie också och hennes pappa som är här från Chile. Kul, kul!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar