torsdag 4 november 2010

Det stinker fortfarande..

Usch, det luktar fortfarande väldigt starkt i trappen. Så fort man öppnar dörren så smyger det in lite os. Vädring på hög nivå. Huset är mer eller mindre tomt på barn nu, bara Noah kvar och Prutten han räknas till barnaskaran han med. Eve skulle följa med sin kompis till hennes mammas jobb idag så dom stod redo och klara här strax innan kl 8. Timi gick nyligen till en klasskompis. Noah sussar och Burre med. Jag bör sluta ögonen några minuter jag med men det är ju inte min starka sida att sova dagtid. Tyvärr.

Ska väl plocka upp lite efter att Noah röjt och stökat för att sen få plocka igen och igen och igen..

Imorgon bär det av till skogen för att andas lite friskare luft än vad man gör här, Burre kan springa fritt hela dagarna och barnen lika så. Vi ska bara njuta av lugnet i ett stort hus. Köra lite “träning” på att bo i en stor villa. Haha!

Jag som är nöjigare än nojigast undrar om jag verkligen skulle klara av att bo i en stor villa i skogen men långt till närmaste granne. Man har ju hört så många som blivit anfallna och rånade i sina villor på landet. Bakbundna och halt ihjälslagna. Nej, usch! Men bo i villa vill jag. Tänk vad skönt och slippa visa allt för mycket hänsyn för grannar osv. Kan dammsuga och väsnas mitt i natten om man vill. Lycka!

Nej, nu åter till hemmet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar