tisdag 16 november 2010

Den som tvivlar, han vinner?

Kan man säga så?

Senaste igår diskuterade jag och en vän det här ang Ica lotteriet som pågår just nu. Vi tvivlade på det eftersom ingen av oss eller någon i vår närhet har någonsin vunnit på det.

Men idag hände det!

JAG VANN! Men dock ingen bil. Suck! Utan hör och häpna, Valfria Ica Batterier! Haha! Batterier! Jaja, alla behöver vi väl batterier någon gång till något, Timi tjatar om han behöver nya till några av hans leksaker.

Men iaf det jag ville komma fram till är att det va så komiskt att jag senast igår tvivlade och idag blev jag överbevisad. Det finns folk som vinner, flera stycken varje dag sa tjejen i kassan när jag sa att jag senast igår trodde att allt bara va en bluff.

Hade tänkt skriva ett inlägg om min tvivlan idag men det blev ett inlägg om att det inte är en bluff.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar