tisdag 16 november 2010

Jag-vägrar-sova-dagen!

Noah har en sån dag som rubriken lyder. Han är trött och brukar alltid sova en stund runt 9 tiden så jag har försökt få gossen att sova sen 9 tiden. Utan större resultat. Han vägrar helt enkelt, han har någon form av separationsångest skulle jag kunna tro då han bara vill sitta i sin moders knä. Så här sitter vi nu och myser som dom två små mysfisarna vi är.

Visst är det mysigt, absolut men det blir inte mycket gjort hemma. Som hemmafru måste man ju se till att få ordning på hemmet också och det är lika mycket ett heltidsjobb som det är att ta hand om ett litet barn. Så med andra ord kan man säga att jag för tillfället har 2 heltidsjobb dessutom ska man hinna med dom andra två och mannen och hunden för att snart även hinna med mitt egna jobb. Gaaah! Hur ska man få ihop allt. Det har funkat förut så det kommer funka nu med.

Men man måste få klaga ibland också. Så det så.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar