fredag 19 november 2010

Lyckan är gjord..

Behöver jag säga hur glad jag är över att efter ha testa alla gamla jeans och dessutom kommit i dom utan att kämpa mig svettig. Jag börjar sakta men säkert komma i mina gamla byxor. Jag behöver inte köpa mig en ny garderob iaf inte helt. Det är himla skönt att efter drygt 1½ år kunna komma i sina gamla jeans igen. Skönt!

Vad har jag gjort?

Ingenting, varit precis som vanligt, ätit samma mat som innan, därimot har jag slutat små äta på kvällarna. Sen går jag ju långpromenader på morgonen efter några koppar kaffe men innan frukosten. Toppen! Det ger resultat!

Det viktiga är att man inte förbjuder sig själv att äta sötsaker osv. För då känner man dom där måstena och trycker i sig allt som inte är bra för en. Jag äter sötsaker om jag är sugen på dom. Man måste ju leva också!

Nu ska jag slänga i mig min korv med bröd och ta mig ner till centrum och hämta ut mina brillor!

1 kommentar:

  1. Du är bara BÄST,,inga kurer hit o dit bara kalla fakta,,fan va du har mycket att lära ut till kvinnor i samma situation..Sparar massor av pengar som du kan köpa nya saker för t.ex en resa till Skåne..haha..Love you/Pappa..

    SvaraRadera