måndag 1 november 2010

Bojkotta Facebook!

Helt ärligt den här j-vla hysterin kring och om FB gör mig så less. Jag lessnade väldigt fort på FB och gick ur helt. Men att det nu t o m inte går att vara med i vissa tävlingar om man inte har FB gör mig riktigt arg. Jag menar, alla har faktiskt inte FB även om det är väldigt stort.

Jag skulle på skoj gå in på Marabou’s sida och se vilken choklad typ jag va. Men till min förvåning så va man tvungen att ha ett facebook konto. Hur värdelöst är inte det då? Nej, bojkotta skiten! Dåligt av Marabou med att kräva ett FB konto!!

1 kommentar:

  1. Halluuu!

    Håller med dig!!!!

    Det känns som folk knappt pratar med varandra längre per telefon eller träffas i verkligheten. Nej utan bara det där förb..... FB.

    Folk frågar hela tiden: har du inte gått med i FB ännu.

    Nej jag vill inte, svarar jag hela tiden.

    Hoppas allt är bra.

    Kram kram/LOUISE

    SvaraRadera