söndag 28 november 2010

Helt j-vla värdelösa!

Snöröjningen i vårat kvarter är nått av den sämsta jag varit med om. Om jag ska jämföra med hur ofta Tony och hans jobb är ute och skottar så suger dom som har hand om vårat område ganska hårt. Tony blir uppringd var och varannan morgon runt 4 för att bege sig ut och börja röja undan snön. Imorse åkte han vid 7 och här har dom varken hörts eller synts till ännu.

Va precis ute med Buster och med tanke på att han försvann i snön och förhoppningsvis töar fram till våren så kan man ju förstå hur mycket snö som faktiskt fallit över våran stad inatt.

Nu hör jag plogen som plogar bilvägen men det är stockholm stad som har hand om den, familje bostäder hörs inte till.

Jag kommer inte komma ut med vagnen idag. Det här gör mig så förbannad, jag och Noah är fångar i vårat hem just nu. Så här får det inte vara.

Varje år blir idioterna lika chockade när snön faller.
- Oj, det snöar visst i år igen.. Ööh, vad ska vi göra?

Puckon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar