fredag 26 november 2010

Om ca en timme ska dom komma och mäta fukten på väggen i köket igen. Så nu hoppas vi att det har torkat upp och att dom kan börja bygga upp ett nytt skåp. Hoppas, hoppas, hoppas!

Sen ska jag och Noah gå ner till centrum och handla lite, bl a en overall till Noah och sen lite mat till helgen, vi åker ut till Järna idag när Tony kommer hem från jobbet. Vi får se hur dax han kommer ifrån. Det är mycket att göra nu med all snö.

Jag fick en rejäl knock out rakt över ögonbrynet inatt av Noah, det värker lite, va orolig för att jag skulle bli blå men hittills har jag inte blivit det, en liten svullnad bara. Han ville upp runt två tiden, men det ville inte jag. Lyckades väl få honom att somna om efter 1-1½ tim. Gaaah! vad skulle han upp kl 2 och göra?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar