lördag 10 januari 2009

En vanlig dag på jobbet.

Idag har det faktiskt inte hänt något kul på jobbet som man kan dela med er. Oftast brukar det ju komma in någon dum människa med dumma kommentarer osv. Men inte idag. Konstigt. Vart har alla dessa människor tagit vägen? Som gör dagen så mycket roligare.

Imorgon söndag ska jag inte jobba trots att det är min helg. Tina behövde byta sin söndag nästa vecka så jag va vänlig att ställa upp på det och då blir det till att jobba nästa söndag istället.

Däremot kan jag berätta att jag har lagt undan på tok för mycket grejer på jobbet och det resulterar i att jag kommer praktiskt taget vara pank innan lönen nått in på mitt konto på torsdag. Pengarna kommer med andra ord åka raka vägen in på Åhléns konto igen. Kul.
Men man kanske kan säga att det är välbehövliga saker och inte massa skräp. Nya gardiner till vardagsrummet, förvaringsboxar att ställa på hyllorna i klädkammaren och kläder. Kläder är aldrig fel.

Ska ta ut Burre så han kan "kissa omkull massa lyktstolpar" som min pappa brukar säga. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar