måndag 19 januari 2009

Mycket vill ha mer...

Mycket vill ha mer, eller hur säger man?

Vet inte va det va med folk igår men det kändes som att alla synade igenom millimeter efter millimeter på varje grej dom skulle köpa på rean. Det kändes som om alla villa ha 10% mer sänkning på grejer som redan hade 50 % på rea priset som i sin tur va halva ordinarie pris. Dessutom va det inga direkta fel på plaggen, en knapp lös här och där. Seriöst!

Hade det varit på en vara till ordinarie pris, inga problem självklart får du 10% på den. Men när det handlar om att du egentligen inte bryr dig utan bara vill ha varan ännu billigare så tyvärr. Jag blir så anti.

En annan hade inte pengar så att det räckte. Hon hade försökt med att få 10% på en blus. Hon bad om att få lägga den på sidan till som idag. Men då det är rea så får vi inte lägga undan men jag sa att jag kan lägga den en tim eller två. Okej, sa hon. Sen ber hon om att få 10% iaf för att slippa behöva komma tillbaka. Suck.

Jag må vara hård men jag blir så less på att mycket vill ha mer. Vad glad för det du kan få istället. Vi kan inte ge 10% hit och dit, tyvärr.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar