måndag 19 januari 2009

Fika kombinerat med shopping och barn.

Idag är jag ledig och Timi va inte sen med att vilja stanna hemma med mig. Så idag ska vi åka in till Söder och fika med min vän Solmaz och hennes underbart söta lilla dotter, vi tänkte även passa på att shoppa lite. Kanske kan man ha tur att hitta något kvar på rean?

Mitt finger vill inte bli bättre. Fortfarande rött, lite uppsvullet och gör ont. Då det inte är första gången jag har inflammerat sår så vet jag eller hoppas snarare att det snart läker fint.

Ojoj, vad kaffet satt fint idag! Va så trött imorse, ville inte gå upp och väcka barnen. Det va ju så tyst, lugnt, skönt och fridfullt här hemma. När jag gick upp så överraskades jag av två små barn i v-rummet med dörren på glänt och låg volym på tvn. Omtänksamt. Så underbara! Jag ville bara krypa ner i soffan och mysa hela dagen med dom. Men Eve måste till skolan så jag får nöja mig med en av dom och det är ju bättre än ingen alls. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar