tisdag 20 januari 2009

Feber och hosta

Idag blir det till att stanna hemma med gossebarnet mitt. Han har hostat hela natten, det har låtit lite som krupp hosta. Tony har sprungit in varannan sekund och kollat till honom frågat om han kan andas om han har ont någonstans osv. Han la även en stor kudde under bäddmadrassen så han kom upp lite mer med huvudet. Feber har han också.

Fikan och shoppingen igår va hur trevlig som helst. Vi började träffen med en fika sen gick vi runt och kollade lite i affärer och sen avslutade vi träffen med en fika till. Jag fyndade två par Crockers jeans och en munktröja på JC till Eve. Tony fick en stickad tröja och Timi fick strumpor för han är en hejjare på att slarva bort sina strumpor. Vette sjutton vad han gör med dom men borta är dom.

Fan vad jag är bäst mot mina kära. Alla måste ju få något, den enda som blev utan va jag dock.
Näe, nu måste jag ringa dagis och jobb!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar