fredag 23 januari 2009

Johoo!

God morgon kära dagbok!

Sitter här med min dagliga dos kaffe, håret står åt alla håll (nästan iaf), ögonen ser ut som golfbollar, behöver jag fortsätta? Jag är trött. Eve kom och väckte mig! Hon är som en mamma, det är jag som ska väcka henne och inte tvärtom. Men iaf. Hon ska också få vara hemma idag, hon har hostat så mycket inatt.

Gissa vad! Jag har träningnsvärk på konstiga ställen, muskler som man inte tror finns. Jag va ganska duktig igår gällande sötsaker, åt inget på hela dagen förutom en blåbärs-smoothie. Men.. Nu kommer det! På kvällen satt jag och tuggade på alla mina naglar, bokstavligt talat alltså. Suget efter ngt sött va enormt, mitt på dagen va jag på väg att äta en glass med Timi men avböjde i sista sekund och tog ett päron istället. PÅ kvällen drack jag vatten, åt äpple osv allt för att försöka tygla suget på sött. Jag syndade och tog en ballerina. Dumma mig! Ska det vara så svårt? Dom klämmer in socker i allt! Jag menat t o m fryst kycklingfilé! Seriöst!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar