lördag 17 januari 2009

Skönt att höra att man inte är ensam...

Jag och Tina på jobbet pratade om hur vi skulle smuggla hem allt som vi lagt undan på jobbet för att köpa. Vi får ta det i omgångar typ. Sen kom en tjej in från Kicks och shoppade upp halva affären och innan hon skulle gå sa hon -Vi får se hur jag ska smuggla in allt det här, det blir till att släng in allt på kontoret och ta hem i omgångar. Vi sa det att det är skönt att höra att vi inte va ensamma om detta problem.

Jag köpte hem krukor, uppläggningsfat, förvaringslådor, ryggsäck till Timi med Spiderman, två tröjor till Timi, en till Eve (hon fick massor i går), underkläder och ett sätt myskläder till mig. Tror det va allt jag kom hem med den här gången, fick smöra lite för att Tony skulle hämta mig eftersom jag aldrig skulle orkat bära hem 4 tunga påsar själv på buss och t-bana.

Han tyckte att jag va knäpp. Undra varför? Han ska bara veta hur mycket som finns kvar undanhängt på jobbet. Haha...

Allt som är kvar är kläder till mig, mig och mig! Snart kanske jag kan rensa min garderob och faktiskt ha kläder kvar..?

Det läskiga va att summan för hela kalaset blev först sexhundrasextiosex, Tina vägrade då ta betalat och sa att hon inte vågade släppa iväg mig med den summan. Jag va helt enkelt tvungen att köpa något litet för komma ifrån den summan. Tänk om vi skulle vägra alla kunder som handlade för sexhundrasextiosex och tvinga dom att lägga till något. Vad kul det skulle vara.

Näe, nu väntar Burre på att få gå ut.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar