torsdag 15 januari 2009

Soppkok

God morgon!

Håller på och kokar kycklingsoppa som familjen min ska äta till middag. Jag jobbar ju ikväll.

Fick panik när jag inte kunde komma in här på hela morgonen. Har kämpat som en tog då det gick fint igår kväll men min dator lever sitt egna lilla liv och hade avbockat nån grej som gjorde att jag inte kunna komma in på den här sidan. Dumma dator! Dessutom stängde den av sig i morse också. Men skam den som ger sig.

Måste verkligen införskaffa mig en ny dator. Kanske ska man göra som han som hade bloggen "Nudlar med Ketchup" och uppmana alla att sätta några små kronor på ett konto tills man har tillräckligt för att köpa en ny. Han gjorde ju det för att kunna köpa ett Playstation 3 som han också gjorde. Så vill ni ha ett kontonr att sätta in några kronor på så är det bara att hojta. Haha!

Fan vad lugnt det va på jobbet igår. Det rä så trist när det blir så lugnt, man blir så trött. Fast jag lyckades hålla mig hyffsat sysselsatt genom att putsa speglar och städa. Sen packade jag upp resväskor och hände om lite på Esprit nu när vi fick massa nyheter dit. Riktigt kul faktiskt.

Måste göra mig iordning nu och ta en halvlång promenad med Burre också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar