onsdag 7 januari 2009

Snurrigt värre!

Jag blir tokig på mig själv. Jag har haft noll koll på saker och ting den senaste tiden. Går till fel dagis då jag trodde att det va då det ordinarie dagis skulle vara stängd men det va först veckan där på. Nästan samma sak hände idag. Jag va bomb säker på att Eve skulle tillbaka till sin skola idag men när vi kom fram visade det sig att så va inte fallet. Timi därimot skulle ju till sitt dagis igen.

(Jag skyller på att jag inte har någon årskalender för 2009 hemma!)

Man blir bra snurrig när man har barn på olika ställen och det är olika datum att hålla reda på. Till hösten blir det annat när lill bubben också börjar i skolan. Skönt att bara ha ett ställe att gå till och ett datum att hålla reda på osv.

Så Eve fick följa med till mamma idag och spendera dagen här med mormor och Burre. Mamma ska nämligen passa Burre idag pga att dom ska komma och dra bredbands någonting i hela lägenheten idag och då stog det på lappen att om man hade hund måste man vara hemma, men vi måste ju jobba också så då kunde Burre vara här eftersom mor ändå skulle vara hemma.

Mamma bjöd på frukost, eller jag bjöd väl in mig själv på frukost mer eller mindre redan igår. Börjar jobba vid 11 så jag hinner klunka i mig ett par koppar kaffe till innan dess.

Eve har diskat till mamma, det ska börjas i tid. Hon ska ta väl hand om sin mormor!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar