onsdag 28 januari 2009

Mitt favorit kaffe!

Mitt kaffe tog ju slut igår. Jag glömde ju såklart kaffet när jag va på affären igår. Så jag lämnade Eve lite tidigare än vanligt i morse, hon stog ju som vanligt och tjatade på att vi skulle gå så jag gick med på det utan protest pga min desperation efter kaffe. Efter jag lämnat henne så gick jag till centrum och köpte mitt efterlängtade kaffe. Sprang nästan hem och hann knapt få av mig jacka och skor innan jag stog och gjorde iordning kaffet.

När kaffe precis va klart så kom Tony i lagom tid för att kunna få i sig en liten kopp kaffe innan han begav sig ut för att fortsätta jobba. Han hade lite tid över och dom andra va på annat jobb. Alltid lika trevligt med oväntat besök till morgon kaffet. :-)

Dessutom så va det ju Gevalia ("När du får oväntat besök..."). Mitt favvo kaffe Classic va ju slut eftersom dom hade haft nått erbjudande med att ta två för 49:-. Skit också! Dom skulle få in mer i morgon vilket inte hjälpte mig så mycket då jag behövde mitt kaffe idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar